i'll do whatever it takes

igår fyllde allas vår käre anrdeas 18
tididgt (vid hlav 12) stack vi (jag, bina, natta, sandra, viktor, viccan, sara, linda & fia) till kåge och bröjade förbereda dagen . jag hade ingen aning om vad som skulle ske men det fick funka ändå. vi stack iaf hem till andreas och "kidnappade" honom . sedan tog vi på honom lite roliga kläder och sen drog vi med bussen på stan. eftersom det var så varmt ville vi käka glass och det var supergott. efter det skulle andreas få utföra några slags "uppdrag" och skämma ut sig på stan. det var riktigt kul och det blev många skratt. efter det handlade viccan och fia mat och sen bagav vi oss mot kusmark och där lagade vi tacos. det var gott som fan. efter maten chillade vi endel och sen blev det att gå ner till pölen och grilla. eller vi grillade ingenting men vi satt vid elden och lyssnade på underbart gitarrspelade, åt chips, skrattade, grät och framföraltt snackade.
det är underbart att ha kompisar som er.
det betyder verkligen oändligt mkt.

tyvärr har jag inga bilder från igår.
tyvärr har jag varit jättedålig med bilder på senaste tiden.
jag borde verkligen verkligen skäpa mig.



på senaste tiden har jag verkligen fått bekräftat att jag har världens bästa vänner,
och det är jag sjukt jävla tacksam för.
jag älskar er galet mkt,
hoppas ni inser det.

Postat av: Lina

älskar dig med<3:)

2009-05-04 @ 19:22:54
URL: http://linaekesryd.blogg.se/
Postat av: binabina

<3

2009-05-05 @ 16:05:59
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0