nu är sommaren här

jag ska nu berätta om min lördag&söndag

lördag hade jag ingen aning om vad jag skulle göra. inga planer och visste att kvällen skulle suga eftersom alla mina vänner skulle vara emd ngn annan, typ. Men dagen spenderades iaf på stan emd lina och jag hittade solglasögon, ballerinaskor och en jätesöt väska. så jag käpte inget som jag inte behövde (okej väskan var väl inte jättejätte viktig, men jag blev kär i den). annars så blev det massa snack och sittande i solen. det var jätteskönt =)
när jag kom hem var jag på superhumör och vi åt grillat och det var supergott. jag villa bara GÖRA NGT, men som sagt ingen ville umgås med mej. så kvällen sög som fan och jag tillbringade den med mamma&bennet i tv-soffan.

idag söndag vaknade jag efter kanske 7 timmars sömn (kunnde inte somna tidigare). inga planer idag heller. men eftersom det var kanonväder så fick det bli att ligga och sola, ute på grämattan. det var skönt som fan men jag blir aldrig brun, det suger.
sen blev det att vi alla i min kära familj får till frostkåge och hälsade på jenny&mattias och grillade/käkade =) det var mkt gott och fortfarande SUPERVÄDER. snakkade även om lite jobb osv. när vi kom hem så var jag och mamma glassugna så vi köpte en ben and jerrys och delade på. min mami är söt =) sedan blev det en prommenad och det är alltid lika skönt.
nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. blir väl tv snart säkert eller ngt .

annars kan jag ju sitta här och peppa inför 2000m imorgon. FYFAN.
jag har verkligen ingen kondis eller motivation till det. dessutom har jag skavsår
aja vi får se hur det går.........

eller så kan jag peppa fysikprovet som kommer närmare och närmare
. FYFAN
jag har inte pluggat ett skit i helgen, och det hade jag lovat emjsjälv att jag skulle göra
aja vi får se hur det går......


1. Målade tånaglarna ute i solen idag. fysikboken fick även följa med. hoppas det går in ngt om man ligger brevid den några timmar ? =)
2. fyfan vad gott. fast ni an ignorera min nagel. min enda korta fick vara med på kortet (Y)


btw, om jag dissar på mobilen beror det på att den har damp...
den har typ stängt av sig 9827439 ggr idag.

Postat av: NattaPattaPäronMatta

Alltså är jag den enda personen i hela världen som aldrig har smakat Ben&Jerrys?? Borde jag skämmas??

2009-05-17 @ 20:20:39
URL: http://hejsanhopp.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag åt half baked igår! :D inte äckligt ;)

2009-05-17 @ 21:23:20
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0