va gere?

Hej min kära blogg
Jag hatar dej och vill helst att du skall brinnna i helvetet. JAg orkar inte emd dej dagar som denna, men varför i helvetet pratar jag som att bloggen vore en livs levande varelse.
Jag kanske har äitt en förgiftad svamp eller ngt

Altså vad gör jag egentligen ?
jag känner mej inte oseriös men skriver bara ironiska saker? det går inte ihop. jag antar väl att jag överansträngt hjärnan idag. det känns faktiskt som att jag har det ...

Dagen började med läsförståelse (som gick åt skogen) och hörföståelse (som gick åt skogen men inte lika åt skogen som läs). Altså det är Nationella Engelska A vi snakkar nu. iaf så pallar jag inte bry mej jag blir nöjd om jag får g.
Annars så var det jäkklarns god lunch idag och det gjorde typ dagen . Sen fick vi tillbaka matteprovet och jag blir bara förbannad på mejsjälv när jag vet att jag kan bättre....  sen hade vi svenska och vi gjorde ingenting (som vanligt, svenska suger) och sista lektionen var idrott och vi hade handikapp-sporter. det funkade men var inte speciellt anstängande. sen blev det 16.15 bussen hem och jag hade tur som inte behövde sitta själv utan fick sällskap av vikkkevirre!

Nu har jag nyss varit ute med min mest älskade familjemedlem här i kusmark (altså min hund) och prommenerat . och just nu är jag på emohumör och jag orkar inte. mest av allt har jag damp på min jävla mobiljävlel som jävlas helatiden ...

palla bild

Jag suger på att blogga det går inte skriva om ngt intressant
snälla sluta följa min blogg ?

Postat av: Sofiia

Hahahaha återigen satt vi på samma buss till kus utan att se varannxD

2009-05-07 @ 21:21:33
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Lucas

SCHwipp på bloggen!

2009-05-07 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0