what can i say


ikväll har jag haft en riktig chillarkväll

jag kännde verkligen att jag inte orkade göra något vettigt. jag orkade inte stressa upp mej för fysiken, orkade inte känna mej tvungen att springa.

så jag gick på statoil och köpte en liten påse godis och satte mej och såg på film istället. blev att kolla på 27 dresses, och den var riktigt mysig. var tvungen att gråta lite (A)

nu funderar jag på att gå och sova, eller först ska jag dricka något varmt, så att inte min hals är heeeeeeeeeeeeeelt jävla död. det är ju faktiskt en dag imorgon oxå

Förövrigt så ska typ jag och vikkis (och troligtvis lina?) och sola imorgon. det blir första ggn i mitt liv, men jag vill inte va kritvit på skolavslutningen =)




Postat av: CPT. Falcon

Show your moves!

2009-05-20 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0